Thursday, August 17, 2006

Sing Land photos

Some more snaps of Singapore..finally blogger has mercy on us!

Why are you staring at me??

Am a pro at this...!

err..hows the air up there?

Isnt this a dreaammmm!

The King striking a pose-Hail!

Ek Do teen...yellow , blue and green!

Am cute too!

Awwww...get a room pls!

Get up , Stand up, Standup for the show!

Cable cars...to Sentosa island!

See the CCCC shaped Islands!

65 Comments:

At 11:01 AM, Blogger Aditi said...

All the pictures are great.. I wonder how if those C islands occur in nature or are man-made though

 
At 12:07 PM, Blogger Mr. J said...

neat neat pics..

 
At 12:21 PM, Blogger Dalicia said...

the c c c islands are man made.
elaine is thinking about the
parrot song in her head :)

 
At 12:44 PM, Blogger ektaran said...

fab pics ekta.
n the titles u added are good

 
At 2:29 PM, Blogger manish said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 2:30 PM, Blogger manish said...

The lion is looking sad,looks like you didn't shake hands with him :-)

 
At 2:49 PM, Blogger Eclipsed Thoughts said...

Nice pics... and the dream was beautiful!!! You are so good at giving epilogues... ever tried?

BTW, did anand threaten that lion? He seems to be so gloomy for not been able to give you flying kisses *Ahem... Anand is fighting for his rights*.......... lol

 
At 2:53 PM, Blogger serpent said...

really gud pics an ur addition to them , C shaped islands are cool..

 
At 4:26 PM, Blogger manish said...

just one more thing....

"Isnt this a dreaammmm!"
No,not really,I don't think its a very great idea to have the toilet at such unreachable places !!

 
At 5:23 PM, Blogger southpaw said...

The c c c islands look really cool from a distance....:)
btw u hv been tagged, hv left andy, thought u wud like to check him...:D

 
At 6:49 PM, Blogger kart said...

Imagine my surprise when I followed your link from my blog, to find not a few lonely entries, but a mammoth of a blog. I must thank you for taking 2 hours out of my work life today. :)
Great to see you share so much of your life online.
Keep writing! The photos are good too, thoug i'd like to see them a little bigger.

 
At 7:33 PM, Blogger Arz000n said...

Awww man...
I envy you....

Timon is one of ma fav animal.

I love cats...and would love to have a mir-cat sometime as ma pet :D

Nice snaps ekta zee :)

 
At 7:36 PM, Blogger Yadayada said...

Beautiful pics. Did u take these pics or Anand did? :-)

 
At 7:40 PM, Blogger White Forest said...

amazing pics really!
too gud :)

 
At 8:39 PM, Blogger Contented said...

I was in sentosa too...specially the Dolphin show was great...Have u watched night music show also??
btw you couple are tagged...:D

 
At 9:31 PM, Blogger SCRIBBLEZ TO WAKEUP said...

Hey....Tht house or small hut is just a dream...Just so beautiful...hihih, your caption of get a room made me laugh....Maybe you got into their room?? ;)

Nice pics n this blogger is so cray, i can hardly upload any snap!

 
At 9:46 PM, Blogger La vida Loca said...

love em pics
sure brings back some great memories

 
At 10:56 PM, Blogger Twisted DNA said...

Very nice pics! You do have a good eye for composition! You should get a D-SLR :)

 
At 11:00 PM, Blogger flawed_guy said...

Major cuteness overload there..great pictures!

 
At 11:12 PM, Blogger priya said...

Nice pictures. I have visited Sensota island and the consevatory park long back. I enjoyed the doubledecker bus ride and the cable car too.They said, in one spot you can see Indonesia. I cudn't see due to weather. Did u get a chance to see??

 
At 12:10 AM, Anonymous seevijvim said...

Awesome Pics Ekta....It took me back to singapore where i had been when i was a kid. And it is a place i wish to go some day.

 
At 2:52 AM, Blogger starry nights said...

Awesome pics Ekta. want to visit singapore. I would like to live in that house overlooking the water.

 
At 6:28 AM, Blogger Ekta said...

Aditi:- Thx girl..and am amazed too how these have been created...they apparantly are man made!

Me:- thx me..hows malta treating u??

Elaine:-hey thx...i thot as much and which parrot song??

Ektaran:-Thx ekta...there I go thanking myself..hehe

Manish:- well hes sad coz I left him and came back here..he missy me!

Eclipsed:- haha thx so much sweety! and well lion is angry coz me came back leaving him alone there...and nope anand realised that he cant fight the lion...no pt u see!

serpent:- hey thx for dropping by!

Manish:- haha...only men can take out the romance from something like that....who the hell cares about toilet out there!!...u can pee and poo in the river ok??

Southpaw:- anaother tag...hai ram...am bad with tags re!

Kart:- aww..thx so much and yeah well sometimes u need an outlet right?:-)

Well sorry but any more bigger and the template goes haywire!

Arzoon:- hey thx zee..and hows u doing?..post update karo jaldi...need the daily dose of humor na!

Yadayada:- thx so much..well most have been taken by anand from his digi SLR and few by me from the digicamera!...Digi SLR is too complicated for me to handle!

White:- Thx white...glad u liked them!

Contended:- arre...grt..but nope I missed the night musical show...but next time..have to leave some incentive to come back again na!

Scribblez:- thx andhey maybe ur right..didnt realise that wed taken their room...damn!

La vida:- am glad...guess its these small memories that keep us going na!

Twisted:- thx da...but will give the credit to hubby dear...most of these are his hard work and well yes most of them have been clicked from a digi SLR..Nikon D50..hubby's priced posession!

Flawed:- awww...thx so much..!:-)

Priya:- oh really..is it?..I didnt know u could see indonesia from there....maybe next time will find out before I go!

Seevi:- hey grt..looks like the snaps brought back a lotta good memories for many people..mes happy!:-))

Starry:- hey yes u shld and me too wants to stay in that house...but first choice is chocolate house!:-)

 
At 8:41 AM, Blogger qsg said...

Loved loved loved the tigers! :) Great pics. Didn't realize Singapore was that great...might have to make a trip, one day!

 
At 8:47 AM, Blogger Known Stranger said...

wait.. soon coiming myself with my third eye

 
At 9:45 AM, Blogger Nabeel said...

the pictures are amazinggg .. keep them coming :)

 
At 10:50 AM, Blogger tulipspeaks said...

i just love the dolphin.. aww..

and the tiger..

and the parrot..

:P

=ammu=

 
At 11:17 AM, Blogger Keshi said...

OMG so lovely!

Keshi.

 
At 12:16 PM, Blogger The Inquisitive Akka said...

Great pics!!!All the animals are so cute!!!I travelled in the cable car at night, it was beautiful! I feel like going there again!

 
At 1:52 PM, Blogger Varsha said...

lovely pics!!!

and nice titles too!!

 
At 1:54 PM, Blogger Saira said...

Nice pics!!!!and the descriptions for them are good as well.

 
At 3:39 PM, Blogger deepsat said...

wow!! beautiful and i loved your comments too

 
At 4:42 PM, Blogger the sunflower said...

the pics are cool.... made me wanna take a vacation! and read about ur childhood fantasy! did the concerned person doa anything about it?

 
At 5:25 PM, Anonymous Gangadhar said...

Awesome pics,Ekta..
Thanks for sharing with us...

 
At 6:08 PM, Blogger Meg said...

You should go into the PostCard making business! The pictures are amazing and the captions are amusing. Just remember who gave you the idea, ok? :)

have a great weekend!

 
At 6:34 PM, Blogger Strictly for my friends said...

I've heard the Zoo is really good! My boyfriend stays there!

 
At 1:53 AM, Blogger Sudeep said...

lol.. u write funny captions

nice pics.. tht hut looks nice

did u get to touch the dolphin?

 
At 2:39 AM, Blogger Stone said...

good ones!! but who clicked them? you or Anand?

 
At 3:41 AM, Blogger Mumbai Guy said...

Quality pictures. I liked that dream house pic. Am going to get one, soon.

 
At 4:05 AM, Blogger Raindrop said...

I'm linking you and your hubby on my blog. :)

 
At 6:58 AM, Blogger Ekta said...

gemini:- Hey am glad the pics are inspiring u to take a trip to singapore...its a nice place with nice people!

Known: Third eye??

nabeel:- thx nabeel..thats it for singapore..u''ll soon get to see bangkok trip snaps too!

Amutha:- yeah the tiger was so cute...loved them all!

Keshi:-:-):-)

Akka:- Hye i wanna go back too..but if u get a chance u shld definately plan a trip there!

Varsha & saira:- thx a ton:-)!

Deep:- thx a lot!

The Sunflower:- thx sunflower...well the concerned person is my hubby and he is just ignoring the comment!

Ganga:- sure...my pleasure!

Meg:- hey u serious..haha i think i will try this as an alternate profession and yes if it does succed u get part of the profit!!

Strictly:- yeah its more like a reserve than a zoo...there are no cages animals are kept in natural surroundings...and hey since ur bfriend is there its high time u visited singapore!

Sudeep:- Thx sudeep, but hey I didnt get to touch the dolphins..there was a huge line for that and I just cldnt wait that long!

Stone:- hey all these pics are courtesy hubby dear from his digi SLR!

Mumbai:- get one soon??..u mean a dream house??

Raindrop:- aww..thx so much raindrop!

 
At 7:44 AM, Blogger indianangel said...

Very nice pictures! :)

 
At 1:12 PM, Blogger ishita said...

hey ekta:)...i luvd the pics...here and in Anand's blog too....now i wanna go visit too!!!

was showin Rajiv the pics too so that he gets the hint ;-)...

i think it wld be a lovely plc to take Vedant to...right? So maybe d next family vacation will be in S'pore...*got my fingers crossed*

have a gr8 wkend both of u:)...keep smilin...

 
At 5:29 PM, Blogger Dh@v@! said...

gr8 pics...

 
At 7:14 PM, Blogger Astral said...

Hi Ekta, loved the pics.....and I always wanted a Chocolate House tooooooo.... and now also I want to have one.

 
At 9:44 AM, Blogger Ekta said...

Indian:- hey thx so much..glad u liked it

Ishita:- hey ishi..thx so much...hope u guys liked the snap and hey it would be ideal for vedant...best for kids and those with the heart of a kid;-)

dh@v@:- thx so much!

Astral:- hey thx lady..and am so glad am not the only one!!...ok so If i get one u can come and stay with me and vice versa..deal..ok?:-)

 
At 10:15 AM, Blogger suniieee said...

super cool pics!!!!!!!!!!!!!!!

 
At 10:29 AM, Blogger sophie said...

u took me there
awesome snaps

 
At 11:29 AM, Blogger samuru999 said...

Wonderful Pics.... loved them all!
Thanks!

 
At 12:37 PM, Blogger lil _kath said...

aww lol! finally i made it here...i can't open ur comment page from last several days ( blogger sucks!!) ;( so i did wrote my message for u to hubby's post instead that... UR TAGGED!! hehe...^_^

... lovely and cutee pics. u have here ^_^ beautiful Singapore na..

... but i would love to see amazing India more ^_^ sooon i will see and enjoy the beauty of my roots hehe... ^_^

... hope u had a great weekend muaahh!!

cheers,
-kathy-

 
At 12:49 PM, Blogger prithz said...

woooowwwww!!! super pic!!!!very well shot!!! but pity u missed the fireworks :(

 
At 1:24 PM, Blogger Priyankari said...

nice pics. loved them all.

 
At 3:31 PM, Blogger Has to be me said...

Hey u making me all the more nostalgic abt my spore trip. Gr8 pics & feels good to revive my spore memories! :)

 
At 3:46 PM, Blogger Neha said...

wow!!these r so pretty.. i wish i was there too!!

 
At 7:50 PM, Blogger Aberrant said...

Wow...
wat lovely pics!!!

 
At 6:50 AM, Blogger Ekta said...

Suniieee & Sophie:-Thx sweety's!

Samuru:- Thx..am glad u liked them!

Lil- hey yup singapore was fun and hey u definately shld see India..u'll love it..its a beautiful place

Pritz:- hey thx and yup missed the fireworks..but then I have an excuse to come again na!

Priyankari:- hey thx girl!

Has to be me:- hey has...am glad that my pics are letting u relive the good memories!

Neha:- thx a lot and yeah I wish I was there now!

Aberrant:- thx a ton!

 
At 8:00 AM, Blogger Madhu said...

hey so u have been visiting here, hope u liked the place. i like it here a lot. And well taken pics. Hope u had fun.

 
At 9:40 AM, Blogger visithra said...

nice photos - n looks like u had lots of fun

 
At 1:00 PM, Blogger Pea said...

I've recently moved out of Singapore and these photos were just the right trigger for nostalgia. Hope you enjoyed your visit.

 
At 1:07 PM, Blogger ektaran said...

arre koi hai...update kyun nahin karte??

 
At 8:56 PM, Blogger Has to be me said...

BTW, u r tagged

 
At 10:38 PM, Blogger mumbaiwallah said...

Hi Ekta
Thanks for dropping by my blog. Looks like you have a very active page going on here! Good luck and enjoy Singapore.
PS: If you have a Toni and Guy salon locally, try them once. Maybe expensive, but it's worth a treat occasionally :)

Best wishes
MW (mumbaiwallah)

 
At 6:25 AM, Blogger Ekta said...

Madhu:- Hey ur from singapore!!..grt..nice place and even nicer people!

Visithra:- hey thx girl and yes I did have fun indeed!

Pea:- awww...well am glad u liked the snaps and they reminded u of singapore...just hope they were happy memories and not sad ones

ektaran:- hey busy with work...karenge..check in some time

Has:- mes tagged! on no not another tag!:-)

Mumbai:- hey thx so much and yes we do have a toni salon here but havent tried it yet..maybe sometime soon!

 
At 8:08 PM, Blogger Pri said...

heyy real cool pics , i must say :)

 
At 4:57 PM, Blogger Nelly said...

those are great pics.

 

Post a Comment

<< Home

|